EMail Marketing jak zacząć i kiedy?

Home/eMail Marketing, Optymalizacja kosztów/EMail Marketing jak zacząć i kiedy?

EMail Marketing jak zacząć i kiedy?

Już od pierwszego dnia działania sklepu należy prawidłowo budować bazę adresów. Dlaczego?

Są dwa główne powody:

1. Każda złotówka wydana na marketing będzie realizowała nie jeden cel, czyli sprzedaż, ale już dwa! Jak ktoś nie kupi od razu to jest duże prawdopodobieństwo, że zostawi adres w newsletterze (ok 5% odwiedzających to robi). Adres e-mail użytkownika wart jest ok. 3zł. Daje nam to proste przeliczenie, każde 100 odwiedzin to 15zł zarobione w postaci adresów e-mail pozyskanych do bazy newslettera.

2. Baza kiedyś stanie się duża, a wtedy można liczyć, że jeden adres e-mail zostawi w naszym sklepie 1-5zł miesięcznie! W przypadku baz do 10 000 adresów trudno mówić o takiej statystyce, gdyż raz jest lepiej, a raz gorzej, ale powyżej 10 000 adresów statystyka już jest dość jasna i mówi tyle, że będziesz zarabiał, niskim kosztem.

Czemu więc małe sklepy nie korzystają z eMail Marketingu?

Tu też są dwa znane mi powody 😉

1. Ktoś powiedział właścicielowi że nie warto, bo to SPAM (trzeba mieć na uwadze, że SPAM, a wysyłanie wiadomości do użytkowników którzy sami o to poprosili to dwie różne rzeczy i nie wolno ich łączyć!). To oczywiście jest nieprawda i powiedział to pewnie ktoś, kto mało zna się na marketingu internetowym.

2. Trafiono na drogie narzędzia, albo drogie agencje i stwierdzono, że na razie nie warto, bo koszty znacząco przewyższą zyski. Tak też nie musi być. Wystarczy 100-200 osób w bazie (a tyle bez problemu zbierzesz w miesiąc lub dwa), aby zwróciło się proste narzędzie jakie poniżej zaproponuje.

Email marketing jak zacząć z optymalnym kosztem?

Można z nami – dla osób mających bazy poniżej 10 000 adresów mamy wyjątkową okazję. Zgłoście się, a udostępnimy prosty system, oparty na systemie Sendy, który pozwoli wysyłać pierwsze wiadomości w niskiej cenie (0,50gr za 1000 wysłanych maili + 25zł miesięcznego abonamentu). Zaprojektujemy proces zapisu do newslettera – PopUp, Wiadomość Aktywacyjną i Wiadomość Powitalną – w graficznym stylu Twojego sklepu i uruchomimy całość za jedyne 200zł netto (jednorazowo). Lepszej oferty nie znajdziesz, a jak znajdziesz i nam ją wskażesz to damy Ci to za darmo.

Dlaczego możemy zrobić to tak tanio?

Bo zrobimy to prosto i skutecznie, a gdy Twoja baza się rozwinie, to poszukasz sobie, albo wspólnie poszukamy narzędzi droższych dających więcej możliwość. Rozwijaj się jednak krok po kroku, wraz z większą bazą, więcej zarobisz i więcej będziesz mógł przeznaczyć na narzędzia. Pierwsze kroki jednak niech będą optymalne kosztowo.

By | 2016-12-27T12:07:01+00:00 Marzec 20th, 2015|eMail Marketing, Optymalizacja kosztów|0 Comments

About the Author:

Tomasz Kryk
Właściciel Agencji Marketingowej EksperciMarketingu.pl (outsourcing specjalistów ds. marketingu). CEO i współwłaściciel agencji eMail Marketingowej Sendingo Sp. z o.o. (Sendingo.pl), współwłaściciel branżowego portalu KlinikaEcommerce.pl. Członek społeczności rozwijającej system Open Source do Marketing Automation (Mautic.org). Jeden z pierwszych certyfikowanych Profesjonalistów eHandlu. Z eMarketingiem związany od 7 lat. Obecnie szkoli specjalistów ds. marketingu do współpracy z obecnymi klientami. Studiował informatykę na Uniwersytecie Wrocławskim, hobbystycznie programista.

Leave A Comment