Wizerunek marki w internecie.

Home/Bez kategorii, Marketing, Pozycjonowanie/Wizerunek marki w internecie.

Wizerunek marki w internecie.

W dobie komputerów naturalnym krokiem zaraz po zarejestrowaniu firmy zaczyna być utworzenie strony internetowej. W internecie możemy znaleźć wiele możliwości.
Począwszy od profesjonalnego tworzenia stron skończywszy na prostych, intuicyjnych kreatorach, które pozwalają na samodzielne utworzenie strony.

Nie zależnie czy jest to zakład kamieniarski czy sklep odzieżowy właściciele zaczynają dbać również o wizerunek w internecie tworząc ciekawe strony internetowe.
Niestety, zapominają lub nie wiedzą o tym, że samo utworzenie strony www nie wystarczy  aby dotrzeć do grona potencjalnych klientów, czy też budować pozytywny wizerunek firmy.

Wizerunek marki w internecie jest równie ważny jak informacje przekazywane w życiu „offline”. A wydatki na marketing internetowy stają się obowiązkową pozycją w planowaniu budżetu.

Pisaliśmy już o SEO dla początkujących, jeśli potrzebujecie odświeżenia informacji zapraszam tutaj.

SEO – reklama w internecie

Jedną z form reklamy w wyszukiwarce internetowej jest właśnie pozycjonowanie naturalne.

Techniką (jedną z wielu)  wspomagającą pozycjonowanie jest tzw. Marketing szeptany, który działa na zasadzie plotki „online” dodatkowo wykorzystując odpowiednie linki przy tworzeniu  marketingu szeptanego będą miały również wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce Google, a więc przy umiejętnym zastosowaniu wypełnimy nasz plan an 100% 😉 .

SEO PR

Ostatnio nowością wykorzystywaną do promowania pozytywnego wizerunku w internecie jest SEO PR.

Jest to połączenie działań SEO z public relations. Polega na specyficznym konstruowaniu materiałów informacyjnych aby były odpowiednio nasycone słowami, które są najczęściej używane w wyszukiwarkach internetowych przez target danej marki.

Myślę, że narzędziem, którego również warto użyć jest  Brand 24 lub Google Alert za pomocą tych narzędzi możemy monitorować internet łącznie z social media i w łatwy sposób sprawdzać opinie na temat naszej firmy, usługi, czy też produktu weryfikować je, korygować i poprawiać tak aby były, jak najkorzystniejsze dla firmy 😉

Co wy myślicie o tym sposobie ? Stosujecie taki sposób we własnej firmie ?

By | 2016-12-27T12:07:00+00:00 Maj 12th, 2015|Bez kategorii, Marketing, Pozycjonowanie|0 Comments

About the Author:

W Agencji Marketingowej ekspercimarketingu.pl zajmuje stanowisko Online Marketing Specialist najchętniej zajmuje się e-mail marketingiem oraz social media. Przez trzy lata pracowała w mamfirme.pl jako SEO Specialist oraz Customer Service Consultant. Studentka psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Hobbystycznie wychowawca w świetlicy środowiskowej, miłośniczka literatury i poznawania nowych ludzi .

Leave A Comment