Mautic – czyli Marketing Automation do Twojej firmy

Home/Marketing Automation/Mautic – czyli Marketing Automation do Twojej firmy

Mautic – czyli Marketing Automation do Twojej firmy

System Mautic wdrożyliśmy już w ubiegłym roku, jednak teraz postanowiliśmy o nim wspomnieć na łamach naszego bloga. Z tego artykułu dowiecie się czym jest Mautic, czym jest Marketing Automation i w jaki sposób te dwa pojęcia łączą się ze sobą.

Marketing Automation – czym jest i co warto o nim wiedzieć?

Działania marketingowe wciąż się rozwijają i tym samym pojawia się coraz więcej dostępnych możliwości ich prowadzenia. To sprawia, że wszelkie systemy ułatwiające ten proces stają się coraz bardziej konieczne. Na przeciw tej potrzebie powstał Marketing Automation – system informatyczny automatyzujący planowanie, wykonywanie i analizę działań marketingowych w firmie. Wdrożenie Marketing Automation do firmy pozwala zdecydowanie usprawnić działania marketingowe i zwiększyć ich efektywność, minimalizując ryzyko błędów i niedopatrzeń. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj Marketing Automation

Mautic – jakie posiada funkcje?

Jest darmowym, opensource’owym programem typu Marketing Automation, z bardzo rozbudowaną funkcjonalnością. Sprawdzi się szczególnie w małych firmach, które dopiero nabierają doświadczenia w korzystaniu z tego typu oprogramowania. Dzięki temu, że Mautic jest darmowy, daje możliwość wdrożenia i przetestowania systemu Marketing Automation bez wkładu finansowego. Poza funkcją prowadzenia kampanii marketingowych, która jest podstawa tego oprogramowania, system ten gromadzi informacje o leadach i wartościuje je wg ustalonych przez nas wcześniej wartości, dzięki czemu możemy dostosować działania do wytyczonych przez nas wcześniej celów. Oprogramowanie posiada również funkcję generowania formularzy, osadzaniach ich na stronach i ich analizę. Wśród jego funkcjonalności znajduje się również możliwość masowego mailingu.

Mautic to świetne narzędzie dla każdego kto chce zoptymalizować koszty i uskutecznić działania w swojej firmie. Łatwo integruje się z innymi oprogramowaniami, dzięki czemu wdrożenie go nie powinno stanowić problemu a stanowić może istotny krok w rozwoju firmy i prowadzonych w niej działań.

By | 2017-01-30T13:30:10+00:00 Styczeń 30th, 2017|Marketing Automation|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment