Walentynkowy Newsletter – czyli sposób na skuteczny email marketing

Home/eMail Marketing/Walentynkowy Newsletter – czyli sposób na skuteczny email marketing

Walentynkowy Newsletter – czyli sposób na skuteczny email marketing

Walentynki, to zaraz po gwiazdce jedna z lepszych okazji do zjednania sobie klientów. Firmy prześcigają się w rozmaitych kampaniach marketingowych, mniej i bardziej skutecznych. Jednym z istotniejszych elementów marketingu jest email marketing. Jak sprawić aby walentynkowy newsletter był skuteczny?

Czas

Newsletter walentynkowy nie powinien być przygotowywany i wysyłany na ostatnią chwilę. Jeśli wysyłasz ofertę na prezenty walentynkowe, zrób to z dużym wyprzedzeniem. Da to Twojemu klientowi czas na zrobienie zamówienia ale także szansę by paczka na pewno dotarła na czas.

Płeć

Płeć odgrywa ogromną rolę zarówno w przypadku kampanii marketingowych jak i newslettera. Dostosuj treść swojej wiadomości w zależności od tego, czy wysyłasz ją do kobiety, czy mężczyzny. Mężczyźni docenią pragmatyczną inspirację na prezent dla swojej ukochanej. W przypadku kobiet, warto odwołać się do jej potrzeb – walentynki to doskonała okazja aby sprawić sobie prezent w postaci długo odkładanego zakupu sukienki czy butów. Ciekawym pomysłem jest odwołanie się do zainteresowań, bądź możliwości wspólnie spędzonego czasu, to sprawdzi się w przypadku obu płci. Tutaj pole do popisu mają wszelkie firmy oferujące rozmaite formy spędzania czasu, np biura podróży, hotele itp.

Rabat

Nic tak nie przyciąga jak obniżka cen i możliwość zaoszczędzenia kilku złotych. Zachęć swoich klientów do skorzystania z Twojej oferty przez atrakcyjny rabat. Dobre promocje mogą sprawić nawet, że Twoja oferta rozejdzie się viralowo w Internecie, promując ją dodatkowo. Informacja o rabacie zachęci też dodatkowo do zapoznania się z całą ofertą.

By | 2017-02-10T11:09:28+00:00 Luty 10th, 2017|eMail Marketing|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment