Agencja marketingowa Wrocław – czyli jak sobie radzić z trudnymi frazami kluczowymi

Home/Copywriting, Marketing, Pozycjonowanie/Agencja marketingowa Wrocław – czyli jak sobie radzić z trudnymi frazami kluczowymi

Agencja marketingowa Wrocław – czyli jak sobie radzić z trudnymi frazami kluczowymi

SEO copywriting – po co nam frazy kluczowe?

Aby odpowiedzieć na pytanie jak sobie radzić z trudnymi frazami kluczowymi, musimy powiedzieć sobie, czym są frazy kluczowe i dlaczego są tak ważne, jeśli chodzi o SEO copyriting. Jak już wiemy, tekst na stronie internetowej odgrywa istotną rolę w pozycjonowaniu. Aby tekst był atrakcyjny dla czytelnika, a zwłaszcza dla robotów Google i wyszukiwarki, powinien cechować się przede wszystkim unikalnością, użytecznością, przejrzystością i zrozumiałością przekazywanej treści. Jednak, aby lepiej optymalizować swoje wpisy oraz poprawić widoczność swojej strony, bloga czy sklepu w wyszukiwarce, konieczne jest także stosowanie odpowiednich tzw. słów kluczowych czy też fraz kluczowych. Słowa kluczowe to nic innego jak wyrazy, które wpisywane są do wyszukiwarki w celu odnalezienia konkretnych produktów, usług, informacji. Odpowiednio wyeksponowane słowa kluczowe sprawiają, że stajemy się bardziej widoczni dla wyszukiwarek. To natomiast bezpośrednio wpływa na ilość osób, które odwiedzają naszą stronę internetową. Tworzenie treści internetowej w postaci wpisów na blogi, felietonów, artykułów, poradników w oparciu o zasady pisania tekstów przyjaznych algorytmom wyszukiwarek to właśnie SEO copywriting, w którym specjalizuje się Agencja marketingowa z Wrocławia. 😉

„Agencja marketingowa Wrocław” – czyli trudne frazy kluczowe

Niekiedy słowa kluczowe, czy też frazy kluczowe bywają trudne dla copywritera, ponieważ są bardziej rozbudowane, niszowe, składające się z kilku słów. czy brzmią właśnie w taki sposób jak fraza tytułowa – „agencja marketingowa Wrocław”. Jak to ugryźć? Takie frazy nieraz ciężko wpleść w tekst tak, aby nadal wyglądał naturalnie. Jest jednak kilka tricków, które ułatwiają tworzenie tekstów SEO. Przykładowo, frazy kluczowe mogą być oddzielane od siebie znakami interpunkcyjnymi, co więcej można stosować tzw. stopwords czyli wyrazy takie jak a, ale, na, w, itp., które nie wpływają na czytelność frazy i są zgodne z SEO. Ponadto, każde słowo we frazie kluczowej można zmienić, jednak maksymalnie do trzech znaków, tworząc np. liczbę mnogą z liczby pojedynczej czy odmieniać przez przypadki. Oczywiście wszystko to w ramach rozsądku.

Jak widać SEO copywriting wcale nie jest łatwy, ponieważ wymaga wiedzy, choćby na temat funkcjonowania wyszukiwarek. Prawidłowe pozycjonowanie, jakie nie szkodzi, a pomaga stronie wymaga także sporego doświadczenia w tej dziedzinie. Dlatego warto zastanowić się czy nie skorzystać z usług wyspecjalizowanej firmy, która kompleksowo zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony.

By | 2017-06-25T20:24:56+00:00 Czerwiec 25th, 2017|Copywriting, Marketing, Pozycjonowanie|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment