Analiza Konkurencji

Home/Analiza Konkurencji
Analiza Konkurencji 2017-01-15T20:21:37+00:00

Analiza konkurencji, czyli jak Twoja konkurencja rozwija swój biznes?

Zapewne nie Ty jeden zastanawiasz się co i w jaki sposób robi Twoja konkurencja. Liczy się jednak, aby wiedzieć więcej i lepiej niż inni, dlatego tak ważna jest analiza konkurencji. Każdy biznes powinien zostać poprzedzony odpowiednią analizą rynku. Niestety, czasami mimo skrupulatnego początku okazuje się, że należy ewoluować i zmienić nasz początkowy plan, ale jak? Skąd dowiedzieć się jakie działania są skuteczne, a które nie? Jak sprawdzić co robią inne firmy w naszej branży?

Pozycjonowanie stron a analiza konkurencji

Tylko pozornie Internet jest anonimowy. Sieć, to bogate źródło informacji, z którego bardzo dużo możesz się dowiedzieć o swoich konkurentach. Taka unikalna wiedza pomoże Ci wprowadzić najlepsze rozwiązania u siebie, dzięki czemu dorównasz, albo przeskoczysz na nowe, wyższe poziomy przychodów, zostawiając innych daleko w tyle. Oczywiście to wszystko pod warunkiem, że wiesz jak szukać i masz na to czas. Jeśli jednak nie masz czasu bądź dostatecznej wiedzy, warto zaufać profesjonalistom.

Nasza agencja marketingowa Wrocław może Ci pomóc!

Mamy bogate doświadczenie oraz kadrę specjalistów, która zajmie się tym za Ciebie. Dostarczona przez nas kompleksowa analiza konkurencji pozwoli Ci uskutecznić Twoje działania marketingowe. Dzięki temu pozycjonowanie stron przyniesie jeszcze lepsze rezultaty.

Analiza Podstawowa

399
  • Analiza 10 konkurentów
  • Pozycjonowane słowa kluczowe
  • Reklamowane słowa kluczowe w AdWords
  • Szacowany budżet przeznaczany na AdWords
  • Szacowane wskaźniki odwiedzin
  • Analiza kosztów dostawy
  • Obecność w porównywarkach
  • Weryfikacja Google Shopping
  • Rekomendacje dla Twojego sklepu

Analiza Zaawansowana

699
  • Analiza 10 konkurentów
  • Pozycjonowane słowa kluczowe
  • Reklamowane słowa kluczowe w AdWords
  • Szacowany budżet przeznaczany na AdWords
  • Szacowane wskaźniki odwiedzin
  • Analiza kosztów dostawy
  • Obecność w porównywarkach
  • Weryfikacja Google Shopping
  • Rekomendacje dla Twojego sklepu
  • Spis widocznych reklam AdWords
  • Analiza działań z zakresu eMail Marketingu
  • Proste audyty użyteczności konkurencji
  • Rekomendacje dla Twojego sklepu

Wyniki analizy jakie przeprowadzamy to w zasadzie dwa dokumenty:
1. Rozbudowany arkusz excela zawierający tysiące wierszy z danymi o konkurentach
2. Dokument z rekomendacjami dla Ciebie – wynikający z poprzedniego i systematyzujący tylko najistotniejsze informacje

Skontaktuj się i skorzystaj!