Home/Blog/

Pozycjonowanie wybranych fraz w pozycjonowaniu szerokim

By | 2017-09-06T20:48:36+00:00 Wrzesień 5th, 2017|Optymalizacja kosztów, Pozycjonowanie|

Ostatnio dość dużo piszę na temat pozycjonowania, gdyż nasi klienci pytają mnie często o dość podstawowe kwestie, które ostatecznie nie są takie oczywiste, jakby się wydawało. Pozycjonowanie wybranych krótkich fraz, a fraz długiego ogona Jedną z takich kwestii w [...]

Szerokie pozycjonowanie – dwa kluczowe aspekty!

By | 2017-08-17T15:17:06+00:00 Sierpień 17th, 2017|Pozycjonowanie, Złote rady|

Czym jest szerokie pozycjonowanie pisałem już wcześniej, także w tym artykule chciałbym przedstawić dwa punkty na które w szczególności należy zwrócić uwagę decydując się na tego typu działanie. Meta tagi - klucz do sukcesu w pozycjonowaniu Wydawać by się mogło, [...]

Pozycjonowanie stron internetowych – jak długo trwa?

By | 2017-08-07T13:20:43+00:00 Sierpień 7th, 2017|Marketing, Pozycjonowanie|

Znalezienie precyzyjnej odpowiedzi na pytanie jak długo trwa pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google nie jest proste. O czasie wybicia pożądanych fraz na najwyższe pozycje, decydują nie tylko dobrze dobrane i przeprowadzone działania SEO ale również: - konkurencja, - [...]

Kampanie AdWords – Czy konieczny jest duży budżet?

By | 2017-07-19T07:47:20+00:00 Lipiec 19th, 2017|AdWords, Optymalizacja kosztów|

Kampanie SEM w wyszukiwarce Google to jedno z podstawowych narzędzi reklamowych w internecie. Wielkość budżetu to rzecz względna, ale łatwo oszacować jaki jest potrzebny minimalny budżet, aby mieć szansę na pozytywne rezultaty. Minimalny rozsądny budżet który warto przeznaczyć na [...]

Słowa kluczowe Adwords – jak wybrać najlepsze?

By | 2017-07-14T15:50:51+00:00 Lipiec 14th, 2017|AdWords, Złote rady|

Słowa kluczowe AdWords - frazy, które będą zarabiać Social media, email marketing, pozycjonowanie i słowa kluczowe, AdWords... liczba sposobów, na które możemy promować naszą stronę w internecie jest naprawdę wiele. Jak nie pogubić się w ogromie możliwych działań marketingowych [...]

Content marketing – skąd czerpać inspiracje?

By | 2017-07-06T09:22:31+00:00 Lipiec 6th, 2017|Marketing, Złote rady|

W dobie internetu prawie wszystko jest możliwe, osiągalne i na wyciągnięcie ręki. Coraz większa jest świadomość społeczeństwa, że można dzięki niemu zarobić, wypromować siebie, swoją działalność, a także rozwinąć swoją markę i nawiązać relacje. Content marketing jest jednym z [...]

Agencja marketingowa Wrocław – czyli jak sobie radzić z trudnymi frazami kluczowymi

By | 2017-06-25T20:24:56+00:00 Czerwiec 25th, 2017|Copywriting, Marketing, Pozycjonowanie|

SEO copywriting - po co nam frazy kluczowe? Aby odpowiedzieć na pytanie jak sobie radzić z trudnymi frazami kluczowymi, musimy powiedzieć sobie, czym są frazy kluczowe i dlaczego są tak ważne, jeśli chodzi o SEO copyriting. Jak już wiemy, [...]

Pozycjonowanie stron – agencja seo czy freelancer i dlaczego?

By | 2017-06-05T08:35:10+00:00 Czerwiec 5th, 2017|Poradniki, Pozycjonowanie|

Kreowanie wizerunku w internecie obecnie jest niezbędnym elementem strategii komunikacyjnej marki. Każdy chce się wyróżnić na tle konkurencji i zdobyć jak najwięcej odbiorców. Działania z zakresu e-marketingu takie jak pozycjonowanie stron internetowych mają na celu dostosowanie ich do wymogów [...]

Email marketing a aspekty prawne – co powinieneś wiedzieć

By | 2017-05-18T17:48:43+00:00 Maj 18th, 2017|eMail Marketing|

Myśląc o e-mail marketingu zastanawiamy się nad jego tematyką, estetyką i celem, jaki powinien spełniać Profesjonalna i dobrze przemyślana strategia marketingowa nie powinna jednak opierać się jedynie o aspekty takie jak kreatywność, skuteczność czy funkcjonalność, ale również... zgodność z prawem. [...]

Facebook Analytics – zmiany w narzędziu analitycznym Facebooka

By | 2017-05-08T10:56:28+00:00 Maj 8th, 2017|Facebook|

Narzędzie to do tej pory było znane jako Facebook Analytics for Apps, lecz na kwietniowej konferencji F8 w San Jose w Kalifornii, Facebook już zapowiedział zmiany. Gigant social media planuje rozbudowę swojego narzędzia, biorąc przykład z Google. Czego możemy [...]