Home/Blog/

Marketing online, a tradycyjny – różnice

By | 2017-05-04T11:11:06+00:00 Maj 4th, 2017|Marketing, Optymalizacja kosztów|

Kreowanie wizerunku marki w Internecie, to jedno z wielu działań jakie oferuje nam marketing online. Stworzenie dobrej strategii, która zakłada długofalowe cele do zrealizowania, to podstawa niezbędna do tworzenia silnych więzi z naszymi potencjalnymi klientami. Pozycjonowanie, tworzenie wartościowych treści [...]

Szerokie pozycjonowanie – czym właściwie jest?

By | 2017-04-12T21:02:37+00:00 Kwiecień 12th, 2017|Pozycjonowanie|

Definicja - czym właściwie jest pozycjonowanie szerokie Pozycjonowanie szerokie, to inaczej pozycjonowanie długiego ogona, czyli fraz najlepiej dłuższych niż 3 słowa, o mniejszej popularności i mniejszej konkurencyjności, ale nie kilku fraz, a kilkudziesięciu lub kilkuset jednocześnie. Dłuższe frazy nastawione [...]

Marketing online – czy warto iść na studia, czy uczyć się samemu?

By | 2017-04-04T16:23:02+00:00 Kwiecień 4th, 2017|Marketing|

Marketing online - stale rozwijająca się dziedzina Internet na przestrzeni kilku lat stał się miejscem wielu interakcji, szczególnie tych związanych z biznesem. Coraz więcej osób korzysta z możliwości jakie daje im marketing online. Od kilku lat można zaobserwować wzrost [...]

Social media marketing – jak często i o jakiej porze wstawiać posty na Facebooka?

By | 2017-03-28T23:02:39+00:00 Marzec 28th, 2017|Copywriting, Facebook, Marketing, social media|

Kiedy decydujemy się w nasze działania marketingowe włączyć social media, w naszej głowie często pojawia się wiele pytań - w jaki sposób prowadzić kanał na Facebooku, co na nim umieszczać, jak angażować odbiorców... Po jakimś czasie stajemy przed dylematem - [...]

Agencja SEO- na co zwrócić uwagę przy jej wyborze?

By | 2017-03-06T12:10:04+00:00 Marzec 10th, 2017|Marketing, Optymalizacja kosztów, Pozycjonowanie|

Promocja w internecie staje się nieodłączną częścią budowania wizerunku firmy oraz ułatwia dotarcie do nowych klientów. Nie zawsze jednak wiadomo, z jakich narzędzi korzystać, aby podjęte działania przyniosły oczekiwane rezultaty czyli widoczność naszej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Warto [...]

Social media – jakie znaczenie mają dla marketingu?

By | 2017-03-02T11:58:42+00:00 Marzec 2nd, 2017|Bez kategorii, Facebook, social media|

Komunikacja to kluczowa sprawa w przypadku marketingu. Komunikując się z obecnymi klientami, czy też tymi potencjalnymi, można poznać ich potrzeby i sprawniej na nie odpowiedzieć. To także doskonały sposób na nawiązanie z nimi więzi opartej na zaufaniu i sympatii. [...]

Copywriting – dlaczego dobre teksty są tak ważne?

By | 2017-02-21T22:11:56+00:00 Luty 21st, 2017|Copywriting, Optymalizacja kosztów, Pozycjonowanie|

W dobie Internetu, treść to podstawa interakcji pomiędzy klientem a osobą, która oferuje swoje usługi. To również podstawa marketingu internetowego, szczególnie istotna dla małych firm. Stąd też, to szczególnie dla małych firm dobry copywriting jest tak ważny. Dla kogo [...]

Walentynkowy Newsletter – czyli sposób na skuteczny email marketing

By | 2017-02-10T11:09:28+00:00 Luty 10th, 2017|eMail Marketing|

Walentynki, to zaraz po gwiazdce jedna z lepszych okazji do zjednania sobie klientów. Firmy prześcigają się w rozmaitych kampaniach marketingowych, mniej i bardziej skutecznych. Jednym z istotniejszych elementów marketingu jest email marketing. Jak sprawić aby walentynkowy newsletter był skuteczny? [...]

Draw.io – w jaki sposób może wspomóc marketing internetowy?

By | 2017-02-22T00:03:38+00:00 Styczeń 30th, 2017|Bez kategorii|

Wśród narzędzi z których korzystamy na co dzień, znajduje się Draw.io - to rozbudowane oprogramowanie, dzięki któremu stworzymy wszelkiego rodzaju diagramy. Jakie ma funkcje i w jaki sposób można je wykorzystać? Do czego można wykorzystać Draw.io i jakie funkcje [...]