Home/Blog/

Mautic – czyli Marketing Automation do Twojej firmy

By | 2017-01-30T13:30:10+00:00 Styczeń 30th, 2017|Marketing Automation|

System Mautic wdrożyliśmy już w ubiegłym roku, jednak teraz postanowiliśmy o nim wspomnieć na łamach naszego bloga. Z tego artykułu dowiecie się czym jest Mautic, czym jest Marketing Automation i w jaki sposób te dwa pojęcia łączą się ze [...]

Pozycjonowanie stron – skąd czerpać wiedzę o SEO

By | 2017-01-23T12:50:49+00:00 Styczeń 23rd, 2017|Pozycjonowanie|

SEO to aktualnie coraz bardziej rozwijająca się część działań marketingowych. Ten ciągły rozwój, to jeden z powodów dlaczego trzeba zwracać szczególną uwagę na to skąd czerpiemy wiedzę o zagadnieniu takim jak pozycjonowanie stron. Pozycjonowanie SEO [...]

Mailing a urządzenia mobilne

By | 2016-02-05T18:05:52+00:00 Wrzesień 3rd, 2015|eMail Marketing, Złote rady|

Nieustannie obcujemy z Internetem i narzędziami, jakie nam oferuje. Jednym z nich jest skrzynka email, do której zaglądamy niemal każdego dnia. Poza prywatną korespondencją, znajdziemy tam również wiele wiadomości email marketingowych. To dobry punkt docelowy dla marketerów, jako że 3/4 [...]

Skuteczny i angażujący email – jak powinien wyglądać i co warto wysyłać

By | 2015-06-16T09:38:22+00:00 Czerwiec 16th, 2015|eMail Marketing, Marketing, Złote rady|

Ponad 140 miliardów e-maili wysyłanych jest codziennie na całym świecie, z czego 89 miliardów to wiadomości biznesowe. Potężne narzędzie z wielkim potencjałem dotarcia do klienta. Nic więc dziwnego, że konkurencja jest zażarta. Jak więc konstruować swoje wiadomości, żeby się wyróżnić? [...]

Wizerunek marki w internecie.

By | 2016-12-27T12:07:00+00:00 Maj 12th, 2015|Bez kategorii, Marketing, Pozycjonowanie|

W dobie komputerów naturalnym krokiem zaraz po zarejestrowaniu firmy zaczyna być utworzenie strony internetowej. W internecie możemy znaleźć wiele możliwości. Począwszy od profesjonalnego tworzenia stron skończywszy na prostych, intuicyjnych kreatorach, które pozwalają na samodzielne utworzenie strony. Nie zależnie czy jest [...]

Marketing Automation

By | 2016-12-27T12:07:01+00:00 Kwiecień 29th, 2015|eMail Marketing, Marketing, Marketing Automation|

Co to takiego ? Krótko mówiąc, jest to prowadzenie działań marketingowych z zastosowaniem specjalnego oprogramowania oraz narzędzi mając na celu usprawnienie procesu sprzedażowego. Celem automatyzacji działań jest zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii po przez gromadzenie i przechowywanie informacji dotyczących użytkowników. Analizując [...]

Program do eMail Marketingu – co wybrać?

By | 2016-12-27T12:07:01+00:00 Marzec 25th, 2015|eMail Marketing, Optymalizacja kosztów, Złote rady|

Na rynku jest kilka rozwiązań, które w dużej mierze zapewniają te same funkcjonalności. Poniżej pozwoliłem sobie przygotować zestawienie kosztów kilku z nich (opracowane na podstawie oficjalnych cenników z 25.03.2015). Zestawienie nie uwzględnia wszystkich istniejących systemów i jest subiektywne pod tym [...]