Home/Webinar – Automatyzacja sprzedaży dzięki Marketing Automation
Webinar – Automatyzacja sprzedaży dzięki Marketing Automation 2016-12-27T12:06:56+00:00

Automatyzacja sprzedaży dzięki Marketing Automation

WEBINAR – Czwartek 30.05 – godz. 18:30

Zastanawiasz się jak uszczelnić lejek sprzedażowy, tak, aby zwiększyć współczynnik konwersji? Szukasz sposobów na to, aby zwiększyć sprzedaż i średnią wartość koszyka? Zastanawiasz się jak zautomatyzować część procesów, tak, aby każdy klient czuł personalną obsługę, ale żeby angażować minimum zasobów w postaci pracy ludzi?

Podczas 30 minutowej prezentacji wskażemy najważniejsze aspekty działań z zakresu Marketing Automation i pokażemy Ci w jaki sposób prawidłowo ustawić większość swoich procesów tak, aby w ciągu kilku miesięcy zacząć czerpać korzyści z systemów klasy SalesManago.

  • Czemu ważne jest korzystanie z możliwości jakie dają systemy Marketing Automation?
  • Jakich korzyści można się spodziewać?
  • Kiedy warto rozważyć ich wdrożenie, aby było to opłacalne?
  • Od czego zacząć?
  • Jak nie przestraszyć użytkowników zbyt dużą „inwigilacją”?
  • Jaki system do działań Marketing Automation wybrać?
  • Jak to się może przełożyć na Twoje przychody?

30 minut to na tyle dużo, że usłyszysz ogrom przydatnych konkretów, które pozwolą oszczędzić Ci stresów i niepotrzebnie zmarnowanych pieniędzy, po prostu dowiesz się, co należy robić, aby być skutecznym!

Zapisz się!

Szkolenie jest bezpłatne!

Imię i nazwisko

Telefon

Twoja strona WWW

Adres email:

Tylko 15 miejsc!

Dlaczego tak mało? Nie chcemy robić masowych webinarów na których jest ograniczony kontakt z prowadzącym. Staramy się w tym krótkim czasie przekazać dużo praktycznych informacji, często bazując na Waszych problemach, także im mniej nas będzie tym lepiej!

Prowadzący

Tomasz Kryk
CEO EksperciMarketingu.pl / Ekspert ds. Marketingu

CEO Agencji Marketingowej EksperciMarketingu.pl. Partner SalesManago, jeden z pierwszych certyfikowanych Profesjonalistów eHandlu. Hobbystycznie coach i trener rozwoju osobistego. Studiował informatykę na Uniwersytecie Wrocławskim, przez 3 lata pracował w Sendingo / Divante jako New Business Developer i Project Manager kompleksowo obsługując sklepy internetowe ze szczególnym naciskiem na eMail Marketing. Obecnie obsługuje, doradza i kompleksowo wspiera marketing w małych i średnich firmach eCommerce. Uczy i opowiada na konferencjach i imprezach branżowych o tym jak prawidłowo promować swój biznes dysponując ograniczonym budżetem.

tkr