Na tym widoku mamy wszystkie dane ze źródeł z podziałem na media. Tagując dla google analytics praktycznie zawsze podaje się i uzupełnia utm_medium, w przypadku newsletterów będzie to np. email. Wyszukajmy w widoku i zawęźmi go tylko do newsletterów.

Na tym widoku mamy wszystkie dane ze źródeł z podziałem na media. Tagując dla google analytics praktycznie zawsze podaje się i uzupełnia utm_medium, w przypadku newsletterów będzie to np. email. Wyszukajmy w widoku i zawęźmi go tylko do newsletterów.


 Kolejny tagiem jaki się bardzo często dokleja jest tag: utm_campaign oznaczający kampanię reklamową jaka była prowadzona. Aby rozszerzyć widok o dane z tego tagu wystarczy kliknąć:
Wymiar dodatkowy i wybrać Kampania.

Kolejny tagiem jaki się bardzo często dokleja jest tag: utm_campaign oznaczający kampanię reklamową jaka była prowadzona. Aby rozszerzyć widok o dane z tego tagu wystarczy kliknąć:

Wymiar dodatkowy i wybrać Kampania.




 Uzyskujemy w ten sposób widok wszystkich kampanii oraz oznaczeń pełnych tagów: utm_campaign / utm_medium / utm_source dla medium email.

Uzyskujemy w ten sposób widok wszystkich kampanii oraz oznaczeń pełnych tagów: utm_campaign / utm_medium / utm_source dla medium email.